Obraz z kolekcji TAAC Solutions "Pomarańczowy" Jacek Żwiryn, 2011
Jesteśmy zaangażowani

TAAC Solutions

TAAC SOLUTIONS jest spółką doradztwa podatkowego utworzoną w 2010 roku przez Aleksandrę Serafin, prawnika i doradcę podatkowego. Spółka zatrudnia specjalistów ds. podatków, finansów, księgowości, administracji, prawa imigracyjnego i prawa pracy.

Naszym celem jest ułatwienie klientom pełnej koncentracji na rozwoju ich własnej działalności, poprzez zapewnienie im sprawnej i kompleksowej obsługi. Atutem naszej firmy jest rzetelność oraz profesjonalizm w codziennym dostarczaniu usług prawnych i biznesowych oraz wsparcie naszych klientów, mające na celu umożliwienie bezpiecznego i stabilnego wzrostu ich macierzystych przedsiębiorstw.

Inwestycje w nowoczesne technologie służące zdalnemu i bezpiecznemu dostępowi klienta do zgromadzonych informacji dotyczących jego firmy sprawia, iż nasza oferta jest nowoczesna i spełnia standardy najwyższej jakości.

 

Klienci i organizacje

Obsługujemy polskie i międzynarodowe firmy należące do różnych sektorów gospodarki. Wśród naszych klientów są, m.in.: Ortec, Unipharm, Atos, Walo Bertschinger, GPK Suez, Fortatech, LCP Properties, Boccard, OTTO czy Morrow Woods.

Posiadamy kancelarie partnerskie za granicą. Współpracujemy także z organizacjami biznesowymi: Polsko-Szwajcarską Izbą Gospodarczą (Polish-Swiss Chamber of Commerce), Switzerland Global Enterprise, Niderlandzko-Polską Izbą Gospodarczą (NPCC) oraz Polską Agencją Inwestycji i Handlu (PAIH).

Nasze wartości


  • poprawność i terminowość świadczonych usług
  • starannie wyselekcjonowany i przeszkolony personel
  • elastyczne modele współpracy dostosowywane do indywidualnych potrzeb


  • poufność i bezpieczeństwo danych
  • nowoczesne narzędzia informatyczne oraz możliwość integracji systemu TAAC Solutions z aplikacjami zewnętrznymi


Unikalna wiedza

Specjalizacje

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duis faucibus mattis ligula, in finibus nulla blandit sed. Duis pellentesque vulputate odio, eget congue massa consequat vitae. Vivamus vitae erat vitae lacus vestibulum placerat sed quis ligula. Integer interdum condimentum augue vel vestibulum. In vestibulum mauris urna. Aliquam ut vestibulum magna.

 

Aktualności
5 listopada 2019

Delegowanie do Szwajcarii

Spis tematów 1. Podstawy prawne świadczenia usług i oddelegowania do Szwajcarii 2. Do kogo nie stosuje się Umowy o swobodnym przepływie osób? 3. Podstawowe akty prawne dotyczące delegowania pracowników i procedury rejestracji w Szwajcarii 4. Jakie są minimalne warunki pracy i wynagrodzenia oraz jakie są wyjątki? 5. Co poza wynagrodzeniem musi płacić pracodawca oddelegowujący? 6. Wyjątki od minimalnych warunków wynagradzania i urlopu 7. Procedura rejestracji w ramach […]

Czytaj więcej
5 listopada 2019

Zmiany w PIT od stycznia 2020 r. – zmiany, które weszły w życie 1 października 2019 r.

Koszty uzyskania przychodów – koszty pracownicze (w złotych) Miesięczne (jednoetatowcy, miejscowi) obecne (do 30.09.2019): 111,25 za 2019 r. (od 1.10-31.12.2019): 250 docelowe (od 1.01.2020): 25 Miesięczne (jednoetatowcy, dojeżdżający) obecne (do 30.09.2019): 139,06 za 2019 r. (od 1.10-31.12.2019): 300 docelowe (od 1.01.2020): 300 Roczne (jednoetatowcy, miejscowi) obecne (do 30.09.2019): 1335,00 za 2019 r.: 1751,25 docelowe (od 1.01.2020): 300 Roczne (jednoetatowcy, dojeżdżający) obecne (do 30.09.2019): 1668,72 za 2019 r.: 2151,54 docelowe […]

Czytaj więcej
5 listopada 2019

Zmiany w VAT – zmiany w split payment od 1 listopada 2019 r.

Split payment – nowelizacja Od 1 listopada 2019 r. mechanizm podzielonej płatności obowiązywać będzie w obrocie towarami i usługami wrażliwymi. W przypadku kiedy kwota na fakturze będzie równa lub przekroczy wartość 15 000 zł brutto, a przedmiotem sprzedaży będzie jedna z pozycji wymienionych w Załączniku nr 15 do ustawy o VAT, wtedy konieczne będzie rozliczenie w ramach split payment. Wykaz usług i towarów, dla których split payment będzie miał zastosowanie […]

Czytaj więcej

Zaufali nam