Administrowanie płacami
- Prowadzenie administracji płac dla osób współpracujących z klientem na podstawie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych w pełnej zgodności z wymogami prawnymi i przepisami dotyczącymi podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ubezpieczenia społecznego
- Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników z uwzględnieniem wszelkich potrąceń i świadczeń dodatkowych
- Naliczanie i pobieranie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
- Przygotowywanie list płac według schematu organizacyjnego klienta
- Przygotowywanie oraz, jeżeli wymagane, wczytywanie na subkonto płacowe klienta poleceń przelewu wynagrodzeń netto należnych pracownikom
- Przygotowanie zbiorczych danych płacowych dla księgowości w formacie TAAC
- Sporządzanie i udostępnianie pasków płacowych dla pracowników w formie elektronicznej poprzez Portal Pracowniczy
- Przygotowywanie i przesyłanie deklaracji rozliczeniowych ZUS w zakresie wymaganym przepisami prawa
- Sporządzanie i składanie w imieniu klienta w formie elektronicznej deklaracji dotyczących miesięcznych wpłat DEK-I-O do PFRON
- Zapewnienie wsparcia w przypadku kontroli organów administracji państwowej (ZUS, US)
- Zapewnienie współpracy z audytorami
- Sporządzanie i dostarczania w formie elektronicznej rocznych deklaracji PIT-11 oraz IFT-1R do stosownych Urzędów Skarbowych
- Sporządzanie i dostarczanie formularzy PIT-11, oraz IFT-1R pracownikom w formie elektronicznej
- Sporządzanie rocznych deklaracji PIT-4R i PIT-8AR łącznie z ich drukowaniem, podpisywaniem, dostarczeniem do klienta oraz wysyłką w formie e-deklaracji do właściwego Urzędu Skarbowego
Warszawa, Goplańska 6A. To nasz nowy adres!
Zmieniliśmy siedzibę. Zespół TAAC Solutions rozrasta się błyskawicznie, w planach mamy dalszy rozwój, a nasza dotychczasowa lokalizacja mocno go ograniczała. Od niedawna jesteśmy więc na Sadybie, w bardzo dobrym punkcie komunikacyjnym – blisko skrzyżowania Wiertniczej z Nałęczowską – wśród zieleni kameralnego osiedla. W pobliżu mieści się wiele innych firm, które tak jak my cenią sobie spokój, ciszę i mokotowskie klimaty.
Czytaj więcejAleksandra Serafin poprowadziła jedną z części webinarium PAIH „Jak skutecznie eksportować do Szwajcarii”?
Webinarium 9. stycznia 2024. Organizatorem spotkania jest Polish Investment and Trade Agency (PAIH) . To wyborna okazja, by poznać kluczowe strategie sukcesu w eksportowaniu do Szwajcarii, najnowsze trendy, warunki uczestnictwa i sprawdzone case study. To również możliwość pozyskania wiedzy prawnej na specjalistycznym poziomie, nawiązania kontaktów z liderami branży eksportującej produkty budowlane do Szwajcarii i budowania trwałych relacji gospodarczych pomiędzy oboma państwami.
Czytaj więcejAleksandra Serafin prelegentką podczas webinarium PAIH
7 kwietnia 2022 r. odbyło się webinarium organizowane przez Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) / oddział we Frankfurcie nad Menem „Branża budowlana w Szwajcarii”. Aleksandra Serafin przedstawiła prezentację pt. „Delegowanie pracowników do Szwajcarii w branży budowlanej”. swoboda świadczenia usług do 90 dni w roku podstawowe akty prawne – delegowanie EntsG minimalne warunki prawo pracy rejestracja usługi budowlane oddelegowanie – nie podróż służbowa wynagrodzenie […]
Czytaj więcej