Obraz z kolekcji TAAC Solutions "Pomarańczowy" Jacek Żwiryn, 2011
Jesteśmy zaangażowani

TAAC Solutions

TAAC SOLUTIONS jest spółką doradztwa podatkowego utworzoną w 2010 roku przez Aleksandrę Serafin, prawnika i doradcę podatkowego. Spółka zatrudnia specjalistów ds. podatków, finansów, księgowości, administracji, prawa imigracyjnego i prawa pracy.

Naszym celem jest ułatwienie klientom pełnej koncentracji na rozwoju ich własnej działalności, poprzez zapewnienie im sprawnej i kompleksowej obsługi. Atutem naszej firmy jest rzetelność oraz profesjonalizm w codziennym dostarczaniu usług prawnych i biznesowych oraz wsparcie naszych klientów, mające na celu umożliwienie bezpiecznego i stabilnego wzrostu ich macierzystych przedsiębiorstw.

Inwestycje w nowoczesne technologie służące zdalnemu i bezpiecznemu dostępowi klienta do zgromadzonych informacji dotyczących jego firmy sprawia, iż nasza oferta jest nowoczesna i spełnia standardy najwyższej jakości.

 

Klienci i organizacje

Obsługujemy polskie i międzynarodowe firmy należące do różnych sektorów gospodarki. Wśród naszych klientów są, m.in.: Ortec, Unipharm, Atos, Walo Bertschinger, GPK Suez, Fortatech, LCP Properties, Boccard, OTTO czy Morrow Woods.

Posiadamy kancelarie partnerskie za granicą. Współpracujemy także z organizacjami biznesowymi: Polsko-Szwajcarską Izbą Gospodarczą (Polish-Swiss Chamber of Commerce), Switzerland Global Enterprise, Niderlandzko-Polską Izbą Gospodarczą (NPCC) oraz Polską Agencją Inwestycji i Handlu (PAIH).

Nasze wartości


  • poprawność i terminowość świadczonych usług
  • starannie wyselekcjonowany i przeszkolony personel
  • elastyczne modele współpracy dostosowywane do indywidualnych potrzeb


  • poufność i bezpieczeństwo danych
  • nowoczesne narzędzia informatyczne oraz możliwość integracji systemu TAAC Solutions z aplikacjami zewnętrznymi


Unikalna wiedza

Specjalizacje

 

Aktualności
7 kwietnia 2022

Aleksandra Serafin prelegentką podczas webinarium PAIH

7 kwietnia 2022 r. odbyło się webinarium organizowane przez Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) / oddział we Frankfurcie nad Menem „Branża budowlana w Szwajcarii”. Aleksandra Serafin przedstawiła prezentację pt. „Delegowanie pracowników do Szwajcarii w branży budowlanej”. swoboda świadczenia usług do 90 dni w roku podstawowe akty prawne – delegowanie EntsG minimalne warunki prawo pracy rejestracja usługi budowlane oddelegowanie – nie podróż służbowa […]

Czytaj więcej
10 października 2021

Natalia Walczak w Rzeczpospolitej „Warto zadbać o pozyskanie oświadczenia wiedzy od kontrahenta”

Podmioty powiązane zobowiązane do sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych, składają urzędom skarbowym oświadczenie o sporządzeniu dokumentacji oraz informację o cenach transferowych. Co do zasady, muszą to zrobić, do końca dziewiątego miesiąca po zakończeniu roku obrotowego. Należy zaznaczyć, iż na mocy szczególnych regulacji związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, powyższy termin uległ wydłużeniu. Bez wątpienia wydłużenie terminów na sporządzenie dokumentacji cen transferowych za miniony rok podatkowy, spowodowało nałożenie się obowiązków dokumentacyjnych. […]

Czytaj więcej
6 września 2021

Jak założyć spółkę w Szwajcarii i rozliczyć ją pod względem podatkowym?

Rodzaje spółek Przepisy szwajcarskiego Prawa Zobowiązań (Obligationenrecht) przewidują dwa rodzaje spółek –  nieposiadające osobowości prawnej, w których co do zasady odpowiedzialność za zobowiązania spółki ponoszą całym swoim majątkiem wspólnicy, oraz posiadające osobowość prawną spółki kapitałowe, których odpowiedzialność za zobowiązania ograniczona jest, co do zasady, do wysokości majątku spółki. Spółkami osobowymi zgodnie z przepisami szwajcarskiego Prawa Zobowiązań są: prosta spółka (einfache Gesellschaft) – związek prawny dwóch […]

Czytaj więcej

Zaufali nam